loading...
آهنگ جدید|سکوت موزیک|موزیک ایرانی|
Alone Boy بازدید : 5 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ حامد شمس به نام باور کن :

 

یه کاری کردی با قلبم که هر لحظه پریشونه

 

دلم غمگینه غمگینه دلم ز دست تو خونه

 

نه دیگه دل خوشم با تو نه باور می کنم هستی

 

دیگه معلوم از چشمات پشیمونی که دل بستی

 

باور کن با نگات چشمام رو تر کردی

 

من دیونه رو دیونه تر کردی

 

من این ظلم تو رو هرگز نمی بخشم

 

می دونم تو بری بر نمی گردی

 

یه روزی میری و میشم یه دیونه

 

که حتی اسمم یادت نمی مونه

 

تموم روز ها درگیر این فکرم

 

که از تنهایی می پوسم تو این خونه

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید حامد شمس به نام باور کن

 

♫♫♫♫♫♫

 

نه دیگه با تو آرومم نه دل گرمم که برگردی

 

نه فرقی داره که چی میگم چه کاری با دلم کردی

 

یه جورای شدی بازم یه جوری که نمی فهمم

 

نمی دونم که چه جوری شد که این دل شوره.شد سهمم

 

باور کن با نگات چشمام رو تر کردی

 

من دیونه رو دیونه تر کردی

 

من این ظلم تو رو هرگز نمی بخشم

 

می دونم تو بری بر نمی گردی

 

یه روزی میری و میشم یه دیونه

 

که حتی اسمم یادت نمی مونه

 

تموم روز ها درگیر این فکرم

 

که از تنهایی می پوسم تو این خونه

 

MP3 – 320

 

Hamed Shams – Bavar Kon

 

MP3 – 128

 

Hamed Shams – Bavar Kon

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 329