loading...
آهنگ جدید|سکوت موزیک|موزیک ایرانی|
Alone Boy بازدید : 6 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی و احساسی علی زارعی به نام عطر خاص با بالا ترین کیفیت
ترانه : ترانه مکرم ، تنظیم : سعید زمانی ، گیتار : فیروز ویسانلو
میکس و مستر : ایوب بزم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ علی زارعی به نام عطر خاص :

 

هنوز خوب اون عطر خاص یادمه

 

که فرق می کرد با همه

 

بگو تو کجا هستی هنوزم اون خاطرات با منه

 

قلب من میزنه اما تو چشات و بستی و نمیگی که دوباره

 

یکی یکی قصه هات و حس خوب تو چشات و

 

گفتی می مونم من با تو بی تو یادمه

 

دونه دونه حرفات و حتی بغض تو صدات و

 

عطر خوب نفسات و توی این روزا تو واسم

 

همه دنیامی تو رویامی

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید علی زارعی به نام عطر خاص

 

♫♫♫♫♫♫

 

به من نگو این لحظه آخره که بی تو سخت می گذره

 

دل من بی تو می میره به من نگو که حس.تو کم شده

 

روزا پر از غم شده خاطرات از یادم نمیره

 

یکی یکی قصه هات و حس خوب تو چشات و

 

گفتی می مونم من با تو بی تو یادمه

 

دونه دونه حرفات و حتی بغض تو صدات و

 

عطر خوب نفسات و توی این روزا تو واسم

 

همه دنیامی تو رویامی

 

MP3 – 320

 

Ali Zarei – Atre Khas

 

MP3 – 128

 

Ali Zarei – Atre Khas

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 322